Estem arribant a les acaballes d’aquesta segona setmana. Que en passen de ràpid els dies!
Avui ha tocat l’excursió que tant agrada a la mainada: hem anat a la platja! Cal dir que hem pogut gaudir d’un fantàstic dia, on el caloret ens ha acompanyat en tot moment.
Arribats a la platja de Castell, els nens i nenes dels grups A i B han anat caminant fins a La Fosca, on s’han ben remullat. Per altra banda, els dels grups C, D i E han fet diferents jocs per equips:
- Relleus d’objectes, on havien de transportar un seguit d’objectes sense deixar-ne cap a terra. Aquí han hagut de pensar quin era l’ordre adient per transportar els objectes.
- La balança, on han hagut de transportar una galleda utilitzant únicament un pal de pica. En aquesta activitat havien d’anar fins arran de mar, omplir la galleda, tornar al seu punt base i omplir una garrafa. Tot això sense estar en contacte directe amb la galleda.
- La croqueta humana, on un a un, i amb l’ajuda de crema i els seus companys, s’havien d’arrebossar. Un cop ben arrebossats havien de fer la croqueta fins a una galleda. Allà, tenien un temps determinat per treure la sorra del company tot omplint la galleda.
- Un joc de recerca, on cada grup disposava d’una capsa tancada amb un candau de combinació. Per a aconseguir obrir-la han hagut de superar diferents proves tot posant en pràctica el seu enginy i la seva habilitat.
Totes aquestes activitats han estat combinades amb diferents banyades al mar per tal de refrescar-nos i combatre la calor.
Mitja hora abans de dinar, i quan els nens i nenes grans ja havien tornat de l’excursió, han tingut una estona lliure per banyar-se i jugar. Transcorreguda aquesta mitja hora, hem anat a dinar a l’ombra de l’alzinar que hi ha a l’entrada de la platja.
Finalment hem tornat a remullar-nos i a fer castells de sorra, acabant amb el ja tradicional ball del “King kong”.
Leave a Reply