Avui el premi era DEFENSAR!

 

Avui dimarts, els nens dels grups A i B han pogut gaudir d’una sessió d’entrenament d’en Lluís Feliu, actual entrenador del primer equip masculí del club. Amb ell, els jugadors han treballat els conceptes defensius: tancar la línia de passada, portar l’atacant a una banda… Aquests conceptes, els monitors els aniran treballant amb el seu grup durant les següents sessions per mirar d’aconseguir assolir-los millor.

La resta de grups han fet la seva sessió corresponent. Els grups d’entrenament 5 i 6 s’han barrejat per fer partits els 20 minuts finals de l’entrenament.

Després d’esmorzar, el grup A ha fet esports d’equip (el beisbol) i esports individuals (bitlles catalanes). El grup B i C han anat al firal a fer concursos i jocs populars respectivament. Per últim, el grup D ha acabat les banderes i fet jocs d’equip (beisbol) al pavelló d’esports.

A l’hora de marxar s’ha repartit el paper informatiu de l’excursió de dijous a la platja de Castell.

Recordeu! Demà hi ha piscina. Heu de venir a buscar els nens i nenes allà. Si poden marxar sols, aniria bé que portessin una nota.

Leave a Reply

%d bloggers like this: