UNA CINQUANTENA DE NENS I NENES DE LA BISBAL PARTICIPEN EN LES JORNADES DE PORTES OBERTES DEL CLUB
Al llarg d’aquestes dues setmanes de juny, les quals els nens i nenes no tenen horari lectiu a la tarda, el CE Bisbal Bàsquet ha organitzat unes jornades de portes obertes per tal que els nens i nenes de la nostra ciutat provin el bàsquet.
Amb la participació d’una cinquantena de nens i nenes de P-5 a 5è de Primària, el club vol promoure el basquetbol entre aquells nens i nenes que no practiquen cap activitat física ni esport de forma regular.
Amb la coordinació de Joan Bassa i Martí Xifre i la col·laboració de diversos monitors del club les jornades s’estan desenvolupant amb una enorme acceptació per part dels més petits i també dels pares i mares.
Aquestes jornades s’emmarquen dins el Projecte Bàsquet a les Escoles, on el CE Bisbal Bàsquet i les AMPES volen promoure l’esport de la cistella com una activitat extraescolar que permeti a nens i nenes jugar a bàsquet amb els seus companys de classe mentres es promou una formació esportiva de qualitat, centrada en l’aprenentatge i la diversió.
Leave a Reply