CB BESCANÓ 40 – SOL-GIRONÈS BISBAL BÀSQUET 58
PARCIALS (11-9) (22-22) – (29-32) (40-58)
C.Ferrer (1), M.Sanjuan (19), N.Lafont (2), A.Sierra (8) i M.Pigem (3) – cinc inicial – L.Torroella (9), C.Bustamante (9), A.Gasull (2), A.Aramburu (2) i L.Castelló.
Tirs lliures locals: 12/23 (52,17%)
Triples locals: 6 Serrano (2), Hernández (2),Puigdevall i Donaire.
19 faltes cap eliminada.
Tirs lliures visitants: 12/23 (52,17 %)
Triples: 2 A.Sierra i C.Bustamante
19 faltes cap eliminada.
El sènior femení no va tenir una actuació destacable a la pista del Bescanó. Les bisbalenques són líders virtuals del grup amb una sola derrota (a falta del partit pendent del Vilablareix) .S’hauran de canviar certes dinàmiques si volen seguir ocupant els llocs privilegiats de la classificació.
La primera part va estar marcada per molts errors de concentració i sense el domini del rebot defensiu que, evitava que les bisbalenques poguessin córrer al contraatac. A tot això, s’hi afegia molt poca intensitat defensiva que facilitava tirs còmodes per les bescanonines (6 triples a la 1a part). En atac, algunes accions ben treballades es quedaven sense premi per falta de definició, detalls tècnics i bàsicament d’atenció i concentració.
Destacar el bon joc al llarg del partit de la júnior Clara Bustamante. Però, remarcar concretament el 2n quart, ja que va generar molt joc per l’equip. La jove jugadora es va fer un fart de repartir un munt d’assistències. Tot i que, el seu brillant joc, a algunes companyes els hi costa interpretar i aprofitar.
Durant el 3r quart cap dels dos equips va fer un joc destacable, la igualtat era màxima (29-32) per tancar el període.
Ja dins de l’últim quart les bisbalenques aplicaven més intensitat defensiva, Ferrer, Sanjuan i Lafont treien el xic d’orgull necessari. En atac s’aconseguia un ritme més alt de joc i provocaria la màxima diferència al marcador fins al moment (29-39) minut 3. Però, la manca de direcció d’equip passaria factura, aquest fet s’evidenciava en l’atac bisbalenc que s’entrebancava en errors propis amb moltes pèrdues de pilota. Novament les locals aconseguirien apropar-se tant sols a 2 punts a falta de 4 minuts per a la finalització del partit.
SANJUAN AGAFAVA LES RENDES DE L’EQUIP A FALTA DE 4 MINUTS
La de Begur assumia el rol de líder ficant-se l’equip a l’esquena (7 punts en 2 minuts) i esperonava a les seves companyes. Sanjuan marcaria un ritme alt que les locals no van poder seguir. Al darrer minut es va poder “maquillar” el resultat amb 6 punts consecutius de Lídia Torroella que va estar molt encertada al tram final de partit.
AQUESTA SETMANA JORNADA DE DESCANS
Després de l’aturada nadalenca, les noies del primer equip tornen a descansar aquest proper cap de setmana (coses del calendari). Caldrà un treball extra per recuperar el to físic tant baix d’algunes jugadores.
L’aspecte mental també s’haurà de treballar, ja que no s’està jugant al nivell desitjat. Si som resultadistes, és per estar content. Però, el que volem és créixer i madurar com a equip i gaudir d’un bon joc.
Leave a Reply