Dilluns 12 de setembre s’inicia l’activitat normal del club amb la incorporació als entrenaments de tots els equips base. Primerament, el club es vol disculpar amb les famílies per no haver pogut informar amb més antel·lació. El club es va comprometre a fer-ho tal i com es va acordar a la reunió informativa de l’1 de juliol.
Aquesta temporada, el Patronat d’Esports avança les franges horàries d’entrenament i comencen a les 16:30 h.
El fet que una de les escoles de primària finalitzi el seu horari lectiu més tard que la resta, fa que els clubs vegin alterades les franges horàries d’entrenament. Que s’adapten al nou horari escolar.
Ahir al matí, el president del club Joan Ferrer, visitava al director de l’institut de La Bisbal per poder arribar a un acord de col·laboració per poder fer ús de les instal·lacions de l’institut.
Aquesta possibilitat de poder realitzar part de l’activitat a l’institut queda pendent d’una reunió amb la Regidoria d’Esports, el President del club i el directiu responsable del manteniment de l’institut.
Una temporada més, el club lamenta la manca de planificació del Patronat d’Esports i denúncia els pocs espais per practicar esport a la capital Baix Empordanesa. Un dèficit que cada dia fa més difícil la tasca i gestió dels clubs bisbalencs.
Leave a Reply