SOL-GIRONÈS BISBAL BÀSQUET 62 – BC FONTAJAU 40
PARCIALS: (13-8) (13-7) – (14-11) (22-14)
TIRS LLIURES LOCALS: 12/18 (66,6%)
TRIPLES LOCALS:4 Lídia T., Paula F. i Neus L.(2)
23 faltes, cap eliminada.
TIRS LLIURES VISITANTS: 10/26 (38,46%)
TRIPLES VISITANTS: 2 Castillo i Fàbrega.
15 faltes, cap eliminada.
Clara F., Neus L.(12), Sanjuan (14), Punset (9) i Marina P.(6) -cinc inicial– Aina G.(2),Pacreu, Ariadna F., Paula F.(10) Anna S.(2) Lídia T.(3) i Aramburu (4)
Ahir dissabte el sènior femení rebia la visita del BC Fontajau, equip que no va posar les coses fàcils al conjunt local.
Ariadna F. tornava a la convocatòria després de superar una lesió de turmell.
Les bisbalenques sortien molt ficades anotant 5 punts al 1r minut de partit. Un seguit d’imprecisions en atac, juntament amb Fàbrega (22 punts) que liderava a les gironines , provocava diferències mínimes al marcador. Lídia T. tancava el 1r quart amb un triple (13-8).
En termes generals, les locals van fer un partit molt gris. Era un partit per agafar confiança, sobretot pel que fa a algunes jugadores.
Les gironines van defensar en zona tot el partit, fet que ha passat amb gairebé tots els equips amb que s’han enfrontat les bisbalenques. Es va tornar a pecar dels mateixos errors: falta de velocitat en la sortida al contraatac, definició en les passades i sobretot en la poca confiança en el tir exterior. En atac estàtic la manca d’idees i fluïdesa esperonava a les visitants. Al final del 2n quart les locals obrien una petita escletxa al marcador (26-15).
Segona part plena de contrastos
Inici amb intercanvi de cistelles, però amb un joc ple d’imprecisions dels dos conjunts. Tot i això les locals aconseguien la màxima diferència fins el moment (30-17) minut 3 del 3r quart. Llavors les locals van tenir un desgavell generalitzat i van estar més de cinc minuts sense anotar. Les gironines novament liderades per Fàbrega aconseguirien un parcial de (0-7) reduint diferències al marcador.
Neus L.,que tornava als seus registres habituals pel que fa en anotació, aconseguia un triple per tornar a la diferència dels 10 punts.
A l’últim quart les bisbalenques van rematar el partit defensant més fort, recuperant pilotes i tenint moltes opcions de sortides al contraatac. Cal destacar l’actuació en defensa d’Aina G. que va estar molt activa i participativa tot i que no va tenir la confiança suficient en atac. L’altre jugadora que segueix en la bona línia és Paula Fuster, que va tornar a tenir una actuació força brillant.
Aspectes a millorar
Un dels fets més preocupants del partit d’ahir va ser el baix percentatge pel que fa al rebot defensiu, que en cap moment es va tancar ni dominar i que va donar segones opcions al conjunt visitant.
En atac, el fet de topar-se cada cap de setmana amb defenses zonals gairebé els 40 minuts, està provocant cert nerviosisme a les bisbalenques. Però s’està treballant bé, per això cal aplicar els conceptes treballats i tenir molta més paciència.
Dissabte vinent partit clau a la pista del Maçanet, 5è classificat amb l’objectiu d’aconseguir la victòria i acabar la primera volta amb només 2 derrotes.
Leave a Reply